Activitats Barcelona

Adults

NEXE: TALLER OCUPACIONAL PER A JOVES I ADULTS

Nexe és un espai diürn de trobada de joves i adults amb dificultats, amb un equip de professionals que els ajudin a ocupar el seu temps tot promovent activitats que fomentin el vincle social i la seva autonomia en la vida quotidiana.
L'objectiu principal és el desenvolupanent personal dels adults, fent que, en la mesura del possible, millorin la seva autonomia i redueixin convenientment la dependència envers els altres. Per a això, promovem tasques orientades cap a la millora dels hàbits personals, les rutines d'ordre, el treball i l'auto organització.
Així mateix, treballem per a afavorir les relacions amb els altres, el diàleg, la conversa i el treball cooperatiu. Atenem a la singularitat de cada persona que participa a Nexe. En unes ocasions posem l'èmfasi en les tasques de col.laboració amb els altres i, en d'altres, atenem als interessos particulars de cada persona, tot i procurant que allò que fan tingui un lloc en el grup.
Des de Nexe, mantenim un contacte constant amb les famílies dels nostres usuaris, així com amb els seus referents terapèutics.
En algunes ocasions, cal posar en marxa un acompanyament terapèutic que permeti la sortida de la persona de casa seva per a participar a Nexe. Aquest acompanyament es fa en col.laboració amb el servei d'acompanyaments terapèutics de què disposem a la nostra entitat.
Els tallers específics de Nexe comprenen en aquests moments aquestes activitats:
- Vida quotidiana: gestió del temps, orientació vocacional, creació de projectes, habilitats prelaborals y laborals, treball cooperatiu, administració i comptabilitat personal (factures, contractes, etc), coneixement del barri i la ciutat, compra i preparació d'aliments, cuina.
- Creativitat i ocupació: jardineria, dibuix, pintura, manualitats, informàtica, ús d'internet i xarxes socials, música, jocs de taula.

Lloc: Centre d'activitats de Barcelona (Carrer Còrcega, 240 1r 2a)
Horari: Dimecres, de 10:30 a 13:30h
Responsables: Sonia Arribas
Inscripcions: 638978998 - associacioteadir@gmail.com

COLÒNIES D'ESTIU DE TEADIR

Convivències terapèutiques per a joves/adults amb dificultats en el vincle amb els altres.
Equip de monitors especialitzats en el cap de l'autisme, les problemàtiques de conducta i els trastorns mentals greus.

Lloc: A determinar
Horari: Juliol
Inscripcions: 613001324 - associacioteadir@gmail.com

Musicoteràpia per a adults amb autisme