Activitats per a mares i pares

GRUPS D'AJUDA MÚTUA A SANT BOI

Reunions mensuals dels pares i mares de l'associació amb l'objectiu de compartir les seves experiències de conviure amb els seus fills amb autisme.

Els grups de pares de TEAdir són un espai de trobada i ajuda mútua pels pares, mares i familiars de persones amb Trastorn de l'Espectre Autista.
Les reunions seran un dimarts al mes, de 18:30 a 20h a la seu social de la nostra associació:

Lloc: Centre cívic Can Jordana (C/ Ebre, 27, Sant Boi de Llobregat).
Data: Dimarts 17 d'abril a les 18:30h.

Per assistir-hi cal trucar a la responsable del grup: Begoña Ansorena (635928863)

GRUPS D'AJUDA MÚTUA A BARCELONA

El GRUP DE PARES de TEAdir és un espai de conversa i ajuda mútua sobre les dificultats que comporta conviure amb l’autisme, i a partir de l’experiència dels pares i mares que hi assisteixen .

Lloc: Centre l'Alba (C/ Portalà, 6, Barcelona).
Data: Dimecres 6 de Juny, a les 18:30.
Responsable i confirmació d'assistència: Ivan Ruiz (647 57 33 39) (associacioteadir@gmail.com).

CURSOS MONOGRÀFICS

Dirigits a pares, mares i familiars de persones amb TEA sobre temes relacionats amb l'autisme.

CURSOS MONOGRÀFICS

Destinats a afavorir el vincle entre els pares de l'associació i a la recaptació de fons per a finançar els projectes de TEAdir.